Prouroda

close
Stylizacja

Bez względu na to z jakimi włosami pracujesz: krótkie, długie, gęste czy rzadkie, w naszym sklepie na pewno znajdziesz kosmetyki do stylizacji włosów, dzięki którym: utrwalisz, dodasz objętości lub wygładzisz, zdyscyplinujesz lub stworzysz kontrolowany nieład. Dajemy Ci ogromny wybór fluidów, kremów, lakierów, past, wosków oraz pianek. Dzięki tak szerokiej ofercie możesz stworzyć swój ulubiony zestaw do pracy w salonie.

Pojemność
Poziom utrwalenia
Rozmiar podróżny
Działanie dodatkowe
Dla kogo
Marka
filtruj
Sortuj:
keyboard_arrow_left
Strona 1 z 3
keyboard_arrow_right

keyboard_arrow_left
Strona 1 z 3
keyboard_arrow_right
Dbamy o Twoją prywatność

Ciasteczka, czyli niewielkie dokumenty tekstowe, wykorzystywane są przez witryny internetowe, aby poprawić efektywność korzystania z nich przez użytkowników.

Zgodnie z prawem, zezwala się na zapisywanie ciasteczek na urządzeniu użytkownika tylko wtedy, gdy są one kluczowe dla działania danej strony. W przypadku innych typów ciasteczek, wymagana jest zgoda użytkownika.

Nasza strona wykorzystuje różnorodne ciasteczka, w tym te dostarczane przez zewnętrzne serwisy, które są obecne na naszym portalu.

Dostosuj zgody
Twoje wybory dotyczące prywatności

W tym panelu możesz wyrazić swoje preferencje związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Możesz przejrzeć i zmienić wyrażone wybory w dowolnym momencie, wyświetlając ten panel ponownie za pomocą podanego łącza. Aby odmówić zgody na określone czynności przetwarzania opisane poniżej, wyłącz przełączniki lub użyj przycisku „Odrzuć wszystko” i potwierdź, że chcesz zapisać swoje wybory.

Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Ciasteczka preferencyjne pozwalają witrynie przechowywać dane zmieniające jej wygląd lub sposób działania, takie jak wybrany język lub region pobytu użytkownika.
Umożliwia wykorzystanie pamięci przeglądarki (takiej jak ciasteczka) związanej z analizą, np. czas trwania wizyty.
Ciasteczka marketingowe są używane do monitorowania aktywności użytkowników na różnych witrynach internetowych. Mają za zadanie prezentować reklamy dopasowane do zainteresowań i potrzeb konkretnych użytkowników, co sprawia, że są one bardziej wartościowe dla wydawców oraz zewnętrznych reklamodawców.